Thursday, September 18, 2008

Title 8

sementara nak tunggu berbuka nie..sempat kot aku siapkan title 8 nie...
sekarang nie baru jam 7.12 ptg...kira tinggal spoloh minit lagi nak buka...rini aku beli byk lauk,kebetulan nak pecahkan duit...beli lebih skit,aku beli gulai nangka..aku suka makan nangka..so klu kentut2 tuh mmg lumrah la,dlm masa tuh..aku beli kerabu taugeh ngan ikan masak sambal..
lepas tuh semua plastik diletak dlm satu plastik yg lebih besar...kira satukan dlm satu plastik...yg plastik ikan tuh tak ikat..sbb nanti terputus plak bahagian ekor dier,so masa ngah masukkan kunci kat motor...plastik tuh terlepas!!!argh....gulai nangka pecah...aku dah serabut kepala nie...tak senang hati aku pkirkan gulai nangka...tapi alan(member aku yg kurus kering) cakap leh diselamatkan bila kat umah,pastu aku teruskan perjalanan mencari laksa...sampai kat satu tempat jual2 nie...aku nampak sorang makcik nie...m.cik nie biasa jual nasi lemak n roti canai...masa sem 5,aku selalu ghak melepak pepagi kat kedai tuh...makan telur separuh masak...kebetulan ada laksa kat makcik tuh...aku senyum2...dier tegur aku..lama tak nampak...aku lagi senyum...dalam hati "mesti m.cik nie sedekah...tak pun kasi murah"...bila aku nak bayar RM 2.50...terdiam aku...
bila sampai kat umah...aku pun nak salinkan lauk yg dlm plastik gulai yg pecah...bila aku lalukan air kat plastik ikan..termasuk sekali air tuh...kira makan makan sekali ngan air paip...menduga tul...
apapun..aku dah kenyang...

1 comment:

Anonymous said...

hurm...bau busuk la bila masuk kt blog nie..pasal ye???hehehehe...tu bukan awk nk pecahkan duit..dh mmg awk mkn byk kan...ngaku je la..