Thursday, September 18, 2008

Title 7

family aku panggil aku "mei"...

aku ingt lagi,masa aku kechik...aku duk dikawasan perumahan teres,kawasan blakang rumah aku biasa nyer kambing2 selalu lalu...

satu hari.."mei...mei..."...k.ngah yg berada di hall ketika itu menyahut,azmil takde...tapi...sekali lagi.."mei..mei.." k.ngah geram,dia kebelakang untuk perhatikan siapa la budak yg pekak yg tak bahasa...bila sampai dibelakang,dier buka pintu...rupa-rupa kambing yg tengah mengembek.."mmbekk...mmbekkk.."...k.ngah tertipu dengan kambing...n dierlah yg sebenarnyer pekak dan tak tahu nak membezakan kambing ngan panggillan manusia...kui kui...

criter zaman budak kechik...byk tak habis,benda paling seronok masa jadi kecil bila main kahwin-kahwin,mungkin sbb aku cute...aku selalu dipilih jadi pengantin lelaki...tapi setiap kali habisnya majlis renjis2...aku seperti kena menceraikan isteri yg baru aku sanding...sbb aku kena main lagi...ntah berapa kali..aku merasa jadi pengantin...tapi kenapalah tak teruskan main kahwin2 tuh sampai aku jadi bapa???hahaha..klu teruskan...ntah berapa org anak aku yerk..?lepas jer main,budak2 yg iri hati aku jadi pengantin...akan menggosipkan aku dengan budak yg jadi pengantin pomp tuh...aku ingt lagi..nama dia "hanim"...sipu2 aku,rasa mcm ader gf..siap dah sanding lagi tuh...ntah kat mana hanim sekarang?klu la main kahwin tuh diteruskan tanpa perlu kahwin balik,mesti dier ghak yg akan jadi pasangan pertama aku dalam permainan kahwin2 tuh...hahaha

2 comments:

Anonymous said...

main kawen2 jerk??main masak2 xde ke...kalo main masak2.for sure awk jd apek jual sayur..hehehhe...eh2..silap2...bukan apek jual sayur la..ayya jual sayur...hehehe...

Azmil B. Mohd Aris said...

mana mungkin...sedangkan main kahwin2,saya yg paling layak jadi pengantin,cute..tak payah nak makeup dah..senang!klu main masak2..mestilah saja jadi raja yg dihidang pelbagai jenis masakan