Thursday, September 18, 2008

Title 6

masa balik kelas tadi...aku berhenti kat traffic light,then ader sebijik motor berusia berhenti disebelah...tapi aku jadi malu...jadi tekut nak pandang...sebb sebelum traffic light tuh,aku dah potong dier...n masa aku potong dier...hati kechil aku berkata "kesiannya...org susah,motor lama tapi bawak isteri n 2 org anak"...sampai traffic light dier berenti kat sebelah motor aku...n beberapa kali motor dier nak mati...n diramp2 kan motor tuh...setiap kali dier ramp,anak2 n isteri dier terhenjut n seperti nak tertonggeng kebelakang...aku tak sampai hati nak melihat ngan mata...cuma anak mata aku saja yg melihat...bila aku pandang motor aku yg sebelum nie aku kata buruk..hati kechil ku berkata.."ya allah,bersyukurnyer aku dengan limpah rezeki yg ko berikan"...walaupun belum ader family,parent aku dah hadiahkan sebuah motorsikal...kemudian aku pikir?bagaimana aku masa hadapan...even aku ader degree or master atau phd pun...terjamin ke hidup aku...

p/s- sejak duk wang ulu nie...internet slow,susah tuk aku upload gambar2...membuatkan blog nie suram...

No comments: