Tuesday, September 23, 2008

Title 10


DANIEL RIZQULLAH...aku rasa inilah budak paling cute!!!haha...sebenarnya,aku rindu sgt nak main ngan dia...even slalu gaduh ngan aku,tapi bila takde...rindu giler,so bila balik cuti nie...tak sabar aku nak jumpa dia!tapi bila plak aku nak bagi dia sepupu yer?hahaha...

tapi takut ghak bila jadi parent nie,nak bentukkan anak tuh...nak warnakan kain putih?tapi nak guna warna apa?mampu nak beli semua warna?nak wat warna baru...mesti kena campur2,tapi kalau salah pilih warna,lagi hodoh warna tuh...mungkin bila guna hanya satu warna...akan lebih cantik...

sebenarnya,aku frust ngan sikap makcik n pakcik aku,yg langsung tak amik tahu perkembangan akedemik anak?cuma bila anak nak motor dierorang boleh tunaikan...nak duit,even tak banyak dierorang leh kasi,tapi bila anak tuh dah berusia 16 tahun,nak eja ayam pun jadi chiken,lepas no. sixteen...boleh plak ader wujudnya no. eleventeen...hi!...dah 16 tahun,cicak dlm BI pun takde?belajar math n science dlm BI...tapi tambah,tolak,darab,bahagi dlm BI pun tak tahu...aku yg tak berapa nak cerdik nie pun..boleh terikut2...bila dah tahu diri tuh lembap...takde plak usaha nak perbaiki...

paling menyedihkan aku...setiap kali cuti sekolah,mesti ader trip..berjalan satu malaysia dah,bila aku suh lakar peta malaysia...cantik dier buat,bila aku suh labelkan negeri2...perlis pun boleh letak kat selatan,sabah sarawak boleh terbalik..?aku tanya geografi dapat berapa?dier kata D...so aku rasa,rezeki dier tembak tepat dapat D...kenapalah PMR objectif?klu ader subjective...hahaha...malas nak cakap...bulan2 pose nie...

actually aku ghairah nak post picture anak sedara kesayangan aku...sbb time subuh2 nie...laju!

owh..yer...hari khamis,25hb..aku balik ipoh dah...tak sabar jumpa nanel....

No comments: