Friday, November 28, 2008

Tajuk 2

bedebah...

persialan tul...
harini jumaat (28/11/2008) waktu- petang, pagi2 aku dah dengar staff kolej kediaman melalak maca org giler,yg aku tahu n jelas...kena settlekan perkara ni sebelum 3.00 ptg rini. apa yg aku nak share, staff2 nie aku rasa tak amanah,tak bertanggungjawab,tak bijak...aku ghi pejabat pukul 2.45PM,masa nie patutnya pejabat dah buka balik..lagipun jumaat,so lambat skit..tapi pejabat berkunci,aku intai n sekodeng ader seoarang staff laki duk main solitare..tak kisah la..dier takde kerja,bila aku cakap..aku nak settlekan benda yg kena settle...pakcik tuh jawab staff yg pomp yg handle benda nie tak masuk lagi,so kena tunggu....n macam pukimak...sampai kul 3 lebey aku tunggu takde ghak...dier ingt aku sampah?perkara yg nak settle tuh tak perlu la aku nak kasi tau...cuma aku nak share...macam nie cara bekerja ker..?
every month akan dapat duit gaji,even dier dtg or tak dtg kerja...n duit gaji disuap dalam mulut anak2?korang rasa kerja yg tak amanah nie halal ker?tak amanah ngan kerja sebb tak tepati masa...klu lambat...sepatutnya bgtau,dier leh call pakcik dlm ofis tuh..bgtau lambat...n bgtau kul berapa dier available...ini tak...tapi suh settle b4 3...n kul 3 dier takde...menyiarap tul aku ngan staff2 yg bodoh...cakap pandai..."saya berkuasa disini,so ikut cara saya"...baik encik amir sayang...saya akan ikut cara awak kerja...

benda yg aku tak puas hati rini...connection maxis kat kangar teruk...aku tak boleh nak call in n out...bodoh nyer...nasib sampai wang ulu ok..huh..

klu tgh marah,nak cerita pun emosi...ingt nak cerita kisah sedey 4 sahabat...maybe esok la..

c ya..aku nak buka portal...nak mencarut2 kat portal tuh

1 comment:

Wahidah said...

aik marahnya die...kewl kay..isnin nanti try pergi lagik yeaaa