Tuesday, October 14, 2008

Title 16


hahaha...
dah lama aku tak merepek...
maksudnya,aku dah start tdo awal...tapi,disebabkan cuti,aku saja berjaga semata2 nak on9..
hmm..kat dunia nie macam2 perkataan yg tersembul bila ngah marah kan...walaupun kita tak bermaksud...kadang kita guna bad word untuk bergurau...tapi bagi mereka yg tidak senang ngan bad word nie...akan merasa kita sedang bergurau?%&%^%#&%^...

sekarang,byk kelas2 aku dah habis..
aku njoy...save duit minyak!!!
kenapa aku tak naik bas..???
hahaha...gambar tuh la jawapan kepada persoalan..?
Bakal2 profesional...naik bas mcm sardin!!!

argh shit,masa aku ngah nak post buletin,rumate aku ulum...tunjukkan cecair kuning ditelapak tgn yg keluar dari hidung!damn...."ko rasa ni apa bear?"...tanpa menjawab...aku menjelig maggi hot cup perasa tomyam disebelah laptop aku yg masih blum aku rasa...
yuckk....tak sanggup aku...

No comments: