Wednesday, October 8, 2008

Title 15

arghhh...
sejuknya pagi nie,aku baru lepas siapkan report corrosion,alhamdullillah...selesai dah,cuma nak print n submit,ingt nak submit awal,suh DR. amin chckkan,mana salah leh betulkan dulu...
macam terdesak giler aku sem nie..
aku malas nak tdo...klu tdo kompem terlajak sampai tgh hari,better aku ghi kelas...hari khamis 2 jam jer, 8-9 n 10-11..balik tuh nak makan kat kubur(warung suri corner),nama kubur sbb dekat ngan kubur...masakana situh mmg sedap kat perlis nie,n lauk aku biasanya gulai rebung,kerabu perut,sayur campur n lain2...tapi klu takat nak ghi kul 1,makan nasi kicap jerla..
apapun,aku bertekad nak ghi ghak kelas rini,sbbnyer..since aku balik..aku blum ghi kelas...baik aku duk kat umah jer...
owh yer...kesian kat budak2 unimap yg kena bencana ribut,tapi dierorang dapat extra duit raya la nampaknye...dulu masa barang2 aku kena buang...takde plak unimap nak kasi wang ihsan...so aku berazam,blaja sungguh2...bila dah kaya raya n berkuasa...aku buang balik barang2 unimap nie!!!

No comments: